Je nutné se při koupi telefonu pojistit?
25 квітня 2023
Většina lidí si klade otázku, zda je nutné se při koupi telefonu pojistit. Pokusíme se vám tuto službu podrobně přiblížit, pak se rozhodnete pouze vy.
Existuje několik druhů této služby:
- Druhý rok záruky – pokud se smartphone porouchá do dvou let, oprava bude provedena zcela zdarma. Jedinou výhradou je, že rozbití musí být vyrobeno v továrně, pokud se na rozbití podílíte, nemůžete počítat s výměnou dílů. Za zvážení stojí, že omezená záruka od Applu platí dva roky.
- Ochrana nákupu – proti mimozáručním případům. Pokud se bojíte riskovat, pak je tato možnost docela vhodná.
- Komplexní ochrana – kombinuje dva výše popsané body. Pravda, nemá to prakticky žádný smysl: prvních 360 dní je ochrana proti mimozáručním situacím, pak rozšířenější ochrana proti továrním závadám. Tato možnost je však drahá..
Vzhledem ke všemu výše uvedenému můžeme dojít k závěru, že nejpřijatelnější možností je ochrana nákupu.
Správná volba pojištění pro telefon
Pokud se rozhodnete pojistit svůj smartphone, měli byste věnovat pozornost následujícím kritériím:
- Vyberte si společnost - prostudujte si recenze a hodnocení, abyste se v budoucnu nemuseli potýkat s problémem papírování.
- Přečtěte si drobné písmo – někdy zásady nevstoupí v platnost okamžitě, ale po určité době.
- Identifikujte situace související s havarijním pojištěním – pokud problém nastal Vaší vinou, pak nečekejte, že dostanete peněžitou náhradu.
Pokud obrazovka praskla po pojištění, pak se tato situace vztahuje na pojištění, ale pouze v případě, že chyba není na vás, ale na zvířeti (například kočka šla po stole a shodila váš smartphone). Pokud produkt ztratíte, oprava je hrazena na vaše náklady.
Pokud se telefon rozbije vaší vinou, nevzdávejte to okamžitě a pošlete jej do speciálního servisního střediska. Specialisté provedou diagnostiku, vypracují dokument o tom, zda lze zařízení opravit. Poté spolu s tímto úkonem zajděte na pojišťovnu. V některých šťastných situacích pojišťovna opraví zařízení nebo zaplatí náhradní díly.
Pojištění je dvojsečná zbraň: když budete s telefonem zacházet opatrně, možná ho nebudete vůbec potřebovat, přesto nastávají různé situace. Na druhou stranu, pokud je životní styl příliš aktivní, riziko poškození gadgetu se výrazně zvyšuje. V žádném případě byste neměli poslouchat prodejce, protože pouze vy sami můžete pochopit, zda tuto službu potřebujete nebo ne..
Na co se bezplatná záruka společnosti Apple vztahuje a na co ne
I když byl výrobek této společnosti zakoupen od třetí strany, můžete se v případě závady obrátit na její servisní oddělení. Pokusíme se podrobně popsat, na co se bezplatná záruka od Applu vztahuje.
Je třeba vzít v úvahu, že pokud iPhone nemá certifikát potvrzující jeho pravost (je „šedý“), zaměstnanci jej okamžitě odmítnou opravit. Do země se dovážejí nelegálně, prodávají se v neoficiálních obchodech za ceny, které jsou příliš nízké. Při nákupu takového modelu pamatujte, že v případě jakýchkoli problémů budete muset zařízení opravit na vlastní náklady nebo problém vyřešit prostřednictvím prodejce. V této situaci je šance na získání opraveného gadgetu příliš malá. Oklamat společnost nebude fungovat, protože při zpracování se zjistí, že se jedná o padělek.
Uveďme si případy, které spadají do záruky:
- pixelová anomálie;
- odpadky pod obrazovkou;
- offsetová FaceTime kamera;
- jediná prasklina, pokud v blízkosti nejsou žádné vady páskování, na zaoblených rozích.
Během záručního servisu jsou opravy prováděny s použitím podobných nebo nových dílů.
Bezplatnou záruku nezískáte v následujících situacích:
- škoda je výsledkem nehody;
- k deformaci došlo v důsledku porušení pravidel technických doporučení;
- k problému došlo v důsledku servisu servisním střediskem, které nepatří společnosti Apple;
- poškozené nebo zcela odstraněné sériové číslo;
- zařízení je odcizeno.
Pokud nevíte, kdy kontaktovat službu podpory, existuje několik odpovědí. Specialisté mohou například provádět diagnostiku na dálku. Společnost vám také může zaslat potřebný komponent, který si můžete sami připevnit. Dalším důvodem je, že hlavní práce související se zásilkou udělají zaměstnanci a vy budete muset vše pouze zabalit a poslat kurýrem k opravě.
Jak funguje pojištění telefonu
Pojistný tarif se tvoří v závislosti na objemu rizik krytých pojistkou, nepřítomnosti nebo přítomnosti franšízy, cena závisí na modelu zařízení. Na těchto principech je založeno pojištění telefonu. Nejčastěji k odmítnutí dochází, pokud problém není zahrnut v poskytnutém seznamu, to znamená, že jste nejprve vybrali špatnou možnost. Nejprve se podívejte na svůj smartphone a zvyky. Na základě toho vyberte optimální program, který pokryje různé situace.
Jak funguje pojištění iPhone? Téměř všechny pojistky zahrnují rizika související s protiprávním jednáním třetích osob: loupež, krádež atd. Osobní ztráta nepodléhá náhradě. Pravděpodobnost krádeže je každým rokem stále minimální, protože služby umožňují sledovat váš smartphone.
Apple poskytuje dva programy určené k pojištění smartphonu. První – re: Store, je standardní možnost. Druhá - kompenzační a pojistné situace představují bezplatnou výměnu nebo obnovu mobilního zařízení, včetně těch, které se týkají rozlití tekutin.
Výhody a nevýhody pojištění telefonu
Vzhledem ke všemu výše uvedenému je jasné, jaké jsou výhody a nevýhody pojištění telefonu. Například služba „prodloužení záruky není relevantní“, protože ji Apple má již dva roky. Ve výchozím nastavení dochází k selhání jakékoli části přesně během tohoto období. Základní politika pokrývá rizika jiná než mechanický náraz a požití kapaliny. Plné - pojištění proti loupeži, mechanickému poškození, krádeži atd. Pamatujte, že pokud jste za problém sami, specialisté to prokážou a odmítnou servis.
Pokud se rozhodnete telefon pojistit, určitě uzavřete smlouvu, ve které budou specifikována všechna rizika. Například některá poškození displeje, která neovlivňují provoz smartphonu, nemusí být součástí zásad.
Vase hodnoceni: