Jak vypnout personalizované reklamy v aplikacích pro iPhone

Jak vypnout personalizované reklamy v aplikacích pro iPhone - icoola.cz. - fotografie 1 

Většina uživatelů se zajímá o otázku, jak zakázat reklamu v aplikacích pro iPhone. V tomto článku se na to pokusíme odpovědět co nejjasněji. Pomocí publikací Apple můžete vyhledávat různé služby a produkty, aniž byste narušili anonymitu předplatitelů. Společnost používá vaše data k výběru jednotlivých oznámení všeho druhu, která by měla vzbudit určitý zájem. Je možné se dozvědět o datech používaných k tomu a chránit anonymitu uživatelů.

Personalizovanou reklamu na iOS můžete zakázat pomocí speciální sekce na iPadu, iPhonu, Macu, která má stejný název. Objem oblíbených videí se prakticky nezmenší. Výhodou je, že bude méně zohledňována úroveň preferencí uživatelů. Odhlášení lze provést na základě umístění.

 

Zakázání personalizované reklamy na iPhone

Chcete vědět, jak vypnout reklamy na vašem iPhone, abyste omezili množství dat používaných Applem? K tomu je nutné provést řadu určitých akcí:

 

  • Vyberte kartu s nastavením, položku „soukromí“ a poté „publikace od společnosti Apple“.
  • Vypněte osobní reklamy.

Na Macu k odpojení dochází následovně:

  • Je nutné otevřít speciální program s názvem „nastavení systému“, kliknout na položku „ochrana a zabezpečení“.
  • Přejděte do sekce "soukromí".
  • V postranním panelu vyberte „Informace o Apple“.
  • Odstraňte zaškrtnutí odpovědné za zahrnutí reklam.

Pouze 4 % uživatelů v USA souhlasila se sledováním reklam. Pokud jste tedy v tuto chvíli povolili používání osobních údajů o vaší poloze, reklamní platforma společnosti Apple je použije k výběru zeměpisných příspěvků. Chcete-li deaktivovat, musíte:

  • Přejděte na kartu nastavení, položky „soukromí“ a „služba geolokace“.
  • V seznamu vyberte Zprávy nebo Obchod, u možnosti „povolit přístup k poloze“ zaškrtněte „nikdy“.
  • Díky těmto akcím je možné omezit zobrazování personalizovaných údajů, zakázat různé reklamy.

Další reklama u Applu po vydání iOS 14.5

Právě druhý den, po téměř třech měsících různých testů, společnost spustila iOS 14.5, jehož hlavní funkcí je zákaz sledování v programech a aplikacích. Hlavním cílem je, aby vývojáři začali žádat předplatitele o povolení pracovat s ID vysílání. Některé podniky přišly s prohlášením, že to sníží jejich příjmy z reklam. Na což jim bylo řečeno, že soukromí by mělo být vždy na prvním místě. Ukázalo se však, že firma plánuje rozšířit reklamní byznys. Prvním krokem je zvýšení reklam na iOS 14.5 a reklamy v Apple Store. Před tím vývojáři nabízeli pouze možnost vyhledávání, v budoucnu by k ní měla přibýt další.

Ještě více reklamy v Apple Storu

V poslední době je v Apple Storu ještě více reklam. Možnost vyhledávání je uspořádána tak, že uživateli jsou kromě různých programů nabízeny i nové programy ke stažení. Je speciálně přizpůsoben požadavkům a zároveň nabízí konkrétní obsah, který nejlépe odpovídá požadovanému tématu. Pokud si například chcete stáhnout Tic Tok, bude aplikaci nabídnut blok reklam na Facebooku.

Druhý typ by se měl objevit v položce odpovídající doporučení. Díky tomu budou mít uživatelé možnost propagovat svůj vývoj na sociálních sítích a nejen dostávat odpovědi na otázky. K tomu však bude nutné provést určité změny v reklamních algoritmech.

Společnost zásadně nechce používat reklamní identifikátory, protože to považuje za porušení práv a soukromí spotřebitelů. Místo toho existuje SKAdNetwork - individuální řešení pro monitorování práce předplatitelů s anonymitou a plnou ochranou.

 

Někomu se reklama v Apple Storu nelíbí, vypíná ji. Některé akce však nebudou fungovat:

 

  • Úplně blokovat reklamy – po vypnutí personalizace závisí zobrazení videí na následujících kritériích: nejčastěji navštěvované stránky a umístění.
  • Změnit účet v reklamních sociálních sítích a nastavení Google – ovlivnit reklamy z různých účtů.
  • Nastavte předvolby, pokud nejste přihlášeni ke svému profilu – nejprve byste se měli přihlásit a poté nastavit personalizaci reklam.
  • Použít předvolby reklamy bez souborů cookie – při mazání nebo blokování těchto souborů se nastavení nepoužije.

Předvolby pro svůj profil Google můžete nastavit pouze v případě, že jste přihlášeni. Používají se informace převzaté z profilu, včetně údajů o provedených akcích. Pokud nejste přihlášeni, nastavení se uloží pouze do vašeho prohlížeče nebo smartphonu.

 

Zachycení reklamního trhu společností Apple

Díky SKAdNetwork můžete provádět akce bez použití veřejného identifikátoru, bez vytváření virtuálních obrázků, k čemuž slouží. Je možné sledovat prokliky, stahování, čas strávený uživatelem na určité stránce, jím zobrazené reklamy a počítat konverzi. Není možné vidět vyhledávací otázky nebo pohyby.

 

Reklamní identifikátor je profil s informacemi o určitém předplatiteli, který zahrnuje historii vyhledávání, návštěvy konkrétních stránek, pohyb, uskutečněné nákupy a další informace. Na jejich základě vývojáři studují chuťové preference lidí a vybírají pro ně individuální reklamu. Pokud chcete, můžete resetovat inzertní ID iOS.

 

Celý sled akcí má jasně uspořádaný plán. Společnost oznámila, že se mění pravidla pro sledování uživatelů iOS, zavedla zákaz, nabídla alternativu k měření maximální účinnosti reklamy a rozhodla se zvýšit svůj vliv na tomto trhu. Za tímto účelem se řídí přísným krédem ohledně ochrany anonymity. Apple se ukázal jako vítěz ve srovnání s jinými společnostmi, které neměly čas na obnovu včas.

 

Nastavení individuálních reklamních výhod: aplikace, deaktivace

Chcete-li označit ty, které vás nejvíce zajímají, musíte postupovat podle určitých pokynů:

  1. Přejděte do svého profilu Google.
  2. Na levé straně navigačního panelu klikněte na „personalizace a informace“.
  3. V záložce zodpovědné za reklamu klikněte na "nastavení".
  4. Pokud je přizpůsobení vypnuto, zapněte jej.
  5. Uveďte potřebné informace. V případě potřeby jej lze aktualizovat, vypnout a obnovit zájem.

K odpojení dochází podle následujícího algoritmu: první tři body jsou přesně stejné jako v předchozí verzi, po jejich dokončení musíte kliknout na přepínač v řádku „osobní reklama je povolena“. Google již nebude vybírat reklamy na základě poskytnutých údajů. Budou použity pouze faktory odpovědné za umístění a navštívené stránky.

Co se stane po  odmítnutí osobní reklamy

Inovativní operační systémy jsou reklamní identifikátory, které používáme. Různé programy je používají ke sledování chuťových preferencí a poskytování relevantní reklamy. Pokud si přejete, můžete vše vypnout a obnovit nastavení. Uvidíte reklamy, ale ztratí svou osobitost. Nastavení lze použít pouze v aplikacích.

 

Takové zrušení nesnižuje zobrazování videí a zobrazovaných reklam. Tím zakážete přístup k funkcím sledování, které by mohly sociálním sítím umožnit sledovat aplikace, které používáte, a vytvářet personalizované reklamy. Díky tomu již neuvidíte jednotlivá videa, která byla navržena pro vás osobně na základě oblíbených stránek a navštívených stránek. Například jste zakoupili produkt v jednom programu, ale v jiném neuvidíte jeho reklamu. Ale v původní aplikaci, ve které byl nákup proveden, se objeví.

 

Osobní reklamy způsobují spoustu kontroverzí a neshod. Teoreticky uvidíte různé příspěvky zaměřené konkrétně na vás. Je na vás, zda je to pohodlné nebo ne.

avatar
vocabulary.authorblog
vocabulary.createblog
30.06.2023
vocabulary.updateblog
30.06.2023
Comments 0
Views 13
20 blog.minutes Clock

Vase hodnoceni: