Co dělat, když Airpods bíle blikají a nelze se připojit

Co dělat, když Airpods bíle blikají a nelze se připojit - icoola.cz - photo 1

AirPods jsou skvělé příslušenství pro váš iPhone, ale při připojení k telefonu nebo počítači mohou nastat problémy, včetně situace, kdy AirPods bíle blikají a nelze se připojit, co mám dělat? Zde jsou některé z nejčastějších problémů s AirPods a jak je opravit.

Mimo dosah

Pokud jsou vaše AirPods mimo dosah, nepřipojí se. Zkuste se nejprve připojit k jinému zařízení Bluetooth:

  • připojte je k počítači nebo jinému zařízení iOS/MacOS;
  • připojte je k novému iPhonu nebo iPadu, pokud máte problémy s tím stávajícím.

Sluchátka a reproduktory Bluetooth lze v jednu chvíli připojit pouze k jednomu zařízení

AirPods lze připojit pouze k jednomu zařízení současně. Pokud chcete AirPods používat s iOS, otevřete Ovládací centrum a zkontrolujte zdroj zvuku v levém podokně aplikace Hudba. Pokud není nastaveno na „AirPods“, klikněte na něj, aby se místo „iPhone“ nebo „iPad“ zobrazilo „AirPods“.

Restartujte počítač nebo iPhone

Pokud AirPods bíle blikají a nelze se připojit, zkuste nejprve restartovat počítač a iPhone. Chcete-li iPhone restartovat, stiskněte a podržte boční tlačítko, dokud se na pravé straně obrazovky nezobrazí posuvník.

Restartování nebo resetování Macu:

  • vypnout počítač;
  • stiskněte a podržte Shift-Control-Option na klávesnici (nebo stiskněte Command, Option, P&R na novějších MacBoocích);
  • restartujte počítač stisknutím klávesy Return nebo výběrem možnosti Restartovat z nabídky Apple po zobrazení výzvy.

Resetování Airpodů

  • restartujte AirPods stisknutím a podržením tlačítka na zadní straně nabíjecího pouzdra po dobu 10 sekund;
  • pokud to nepomůže, vyjměte AirPods z iPhonu nebo iPadu a poté stiskněte a podržte vypínač na zadní straně iPhonu po dobu 5 sekund.

Většinu problémů s Airpods lze vyřešit restartováním, opětovným připojením nebo resetováním

Většinu běžných problémů s Airpods lze vyřešit restartováním, opětovným připojením nebo resetováním. Pokud máte problémy se svými Airpods a nevidíte zde řešení, kontaktujte prosím podporu Apple pro další pomoc.

Znovu se připojte k zařízení Bluetooth

Pokud se vaše AirPods po spárování s vaším zařízením a podle níže uvedených kroků nepřipojí, zkuste je připojit znovu:

  • odpojte pár od všech zařízení, která jsou aktuálně připojena k AirPods (viz níže);
  • odpojte svůj telefon od všech Wi-Fi sítí, ke kterým je připojen, aby úroveň signálu nerušila Bluetooth připojení mezi iPhone a AirPods;
  • před dalším pokusem o spárování obě zařízení vypněte – to platí i pro všechny blízké iPhony, které mohou rušit úroveň vašeho signálu Wi-Fi;
  • na iPhonu přejděte do Nastavení > Bluetooth > ikona „i“ vedle každého z těchto dvou zařízení v části PŘIPOJENÁ ZAŘÍZENÍ. Bluetooth, nikoli prostřednictvím technologie NFC, jako jsou sluchátka Gear Icon X od Samsungu; pokud k tomu dojde, nedělejte si s tím příliš velké starosti, protože tento krok má pouze jednu možnost - Povolit nebo Zakázat. způsoby, jak správně synchronizovat!
avatar
vocabulary.authorblog
vocabulary.createblog
19.12.2022
vocabulary.updateblog
19.12.2022
Comments 0
Views 52
8 blog.minutes Clock

Vase hodnoceni: