Co dělat, když Airpods bíle blikají a nelze se připojit
19 грудня 2022
AirPods jsou skvělé příslušenství pro váš iPhone, ale při připojení k telefonu nebo počítači mohou nastat problémy, včetně situace, kdy AirPods bíle blikají a nelze se připojit, co mám dělat? Zde jsou některé z nejčastějších problémů s AirPods a jak je opravit.
Mimo dosah
Pokud jsou vaše AirPods mimo dosah, nepřipojí se. Zkuste se nejprve připojit k jinému zařízení Bluetooth:
- připojte je k počítači nebo jinému zařízení iOS/MacOS;
- připojte je k novému iPhonu nebo iPadu, pokud máte problémy s tím stávajícím.
Sluchátka a reproduktory Bluetooth lze v jednu chvíli připojit pouze k jednomu zařízení
AirPods lze připojit pouze k jednomu zařízení současně. Pokud chcete AirPods používat s iOS, otevřete Ovládací centrum a zkontrolujte zdroj zvuku v levém podokně aplikace Hudba. Pokud není nastaveno na „AirPods“, klikněte na něj, aby se místo „iPhone“ nebo „iPad“ zobrazilo „AirPods“.
Restartujte počítač nebo iPhone
Pokud AirPods bíle blikají a nelze se připojit, zkuste nejprve restartovat počítač a iPhone. Chcete-li iPhone restartovat, stiskněte a podržte boční tlačítko, dokud se na pravé straně obrazovky nezobrazí posuvník.
Restartování nebo resetování Macu:
- vypnout počítač;
- stiskněte a podržte Shift-Control-Option na klávesnici (nebo stiskněte Command, Option, P&R na novějších MacBoocích);
- restartujte počítač stisknutím klávesy Return nebo výběrem možnosti Restartovat z nabídky Apple po zobrazení výzvy.
Resetování Airpodů
- restartujte AirPods stisknutím a podržením tlačítka na zadní straně nabíjecího pouzdra po dobu 10 sekund;
- pokud to nepomůže, vyjměte AirPods z iPhonu nebo iPadu a poté stiskněte a podržte vypínač na zadní straně iPhonu po dobu 5 sekund.
Většinu problémů s Airpods lze vyřešit restartováním, opětovným připojením nebo resetováním
Většinu běžných problémů s Airpods lze vyřešit restartováním, opětovným připojením nebo resetováním. Pokud máte problémy se svými Airpods a nevidíte zde řešení, kontaktujte prosím podporu Apple pro další pomoc.
Znovu se připojte k zařízení Bluetooth
Pokud se vaše AirPods po spárování s vaším zařízením a podle níže uvedených kroků nepřipojí, zkuste je připojit znovu:
- odpojte pár od všech zařízení, která jsou aktuálně připojena k AirPods (viz níže);
- odpojte svůj telefon od všech Wi-Fi sítí, ke kterým je připojen, aby úroveň signálu nerušila Bluetooth připojení mezi iPhone a AirPods;
- před dalším pokusem o spárování obě zařízení vypněte – to platí i pro všechny blízké iPhony, které mohou rušit úroveň vašeho signálu Wi-Fi;
- na iPhonu přejděte do Nastavení > Bluetooth > ikona „i“ vedle každého z těchto dvou zařízení v části PŘIPOJENÁ ZAŘÍZENÍ. Bluetooth, nikoli prostřednictvím technologie NFC, jako jsou sluchátka Gear Icon X od Samsungu; pokud k tomu dojde, nedělejte si s tím příliš velké starosti, protože tento krok má pouze jednu možnost - Povolit nebo Zakázat. způsoby, jak správně synchronizovat!
Vase hodnoceni: